FAQ - Brobizz

Her kan du læse de mest stillede spørgsmål om Brobizz-fordelen. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, kan du læse mere på Brobizz' hjemmeside.

Bestil en bizz

Jeg har allerede en bizz – hvad kan jeg bruge fordelen til?

Har du allerede en bizz, kan du med fordel bestille ekstra til husstandens andre biler. Du kan bestille bizzer til alle biler i din husstand, og du sparer 200 kr. på hver enkel, du bestiller. 

Hvor mange bizzer kan jeg have i husstanden uden at skulle betale?

Du kan få en bizz til alle biler i din husstand, og du sparer 200 kr. på hver bizz, du bestiller.

Hvilke fordele er der ved at have en bizz gennem Brobizz?

Du får adgang til alle de fordele som Brobizz har til deres kunder. Læs mere her.

Top fordele med Brobizz: 

  • Som FDM-medlem slipper du for at betale for dine bizzer.
  • Få mindst 50 kr. i rabat pr. vej over Storebælt. Læs mere her.
  • En bizz giver fordele og nem overfart hos en lang række færgeselskaber. Læs mere her.
  • bizzen fungerer som betalingsmiddel for vejafgifter i Norge. Læs mere her
  • Med en bizz får du fx ca. 5% rabat hos APCOA. Læs mere her. 
Hvad er forskellen på bizzen og Nummerpladebetaling?

Bizzen er en fysisk enhed der købes af BroBizz A/S for 200 kr. Nummerpladebetaling er ikke et fysisk produkt fra BroBizz og koster derfor ikke noget. Nummerpladebetaling er betaling via identifikationen af et køretøjs nummerplade. 

Skal jeg både have en bizz og tilmelde mig nummerpladebetaling?

Nej, det er ikke nødvendigt, men ikke alle fordele er tilgængelige på begge løsninger, så det kan være en fordel at have begge dele. Læs mere her.

Er der et årligt gebyr på den eller de bizzer, jeg bestiller gennem FDM?

Nej. Der er intet årligt gebyr på de bizzer, du bestiller gennem FDM. 

Hvorfor skal jeg indtaste betalingsoplysninger, når jeg bestiller en bizz og/eller tilmelder mig nummerpladebetaling?

Ved bestilling af en bizz eller tilmelding til nummerpladebetaling indgår du en betalingsaftale, hvor du betaler for dit forbrug. Derfor skal din bizz og nummerpladebetaling altid være tilknyttet et aktivt betalingskort for at fungere. Du indtaster dine betalingsoplysninger for at tilknytte din bizz og nummerpladebetaling til et betalingskort.

Hvordan ændrer jeg betalingskort til min bizz?

Hvis du får et nyt betalingskort eller ønsker at tilknytte din bizz til et andet betalingskort, kan du gøre det via BroBizz appen eller ved at logge ind på Min Konto på BroBizz hjemmeside.

Skal min bizz returneres, hvis jeg opsiger aftalen?

Ja. Opsiger du din aftale hos Brobizz, skal du returnere din bizz inden for 60 dage efter aftalens ophør.


Bestil en bizz