Jeg har ikke modtaget alle mine varer, hvad kan det skyldes?

Der kan være tale om en pakkefejl eller en del-leverance.

Hvis din bestilling er blevet delt i flere forsendelser, vil det fremgå af den følgeseddel som fremsendes sammen med varen. Der vil stå ”Leveres separat”, hvis noget af ordren f.eks. sendes direkte til dig fra en af vores leverandører.

Er en af varerne på ordren i restordre, vil det fremgå af følgesedlen. Lige så snart vi har varen på lager igen, sender vi den til dig.

Er vi kommet til at lave en pakkefejl, så undskylder vi. Kontakt os ved at skrive eller ringe på tlf.: 70 13 30 40. Du bedes have dit Web ordre-id eller medlemsnummer klar, så finder vi en løsning.

Skriv til FDMs netbutik

Læs vores øvrige spørgsmål og svar her

Ring til os

7013 3040

Vi sidder ved telefonerne
man-tors: 8 - 17
fredag: 8 - 16

eller
Kontakt
medlemsservice
Skriv til os
Michelle
Medlemsservice