Tæt dialog
Opgaven og prisen godkendes af kunden inden reparation påbegyndes
Du kan nemt få et tilbud på en reparation inden, du besøger værkstedet, men du kan også få tilbuddet, når du står dernede.
Opgaven og prisen godkendes af kunden inden reparation påbegyndes
Fotodokumentation leveres efter reparation
Ekstra tryghed med FDMs reparationskontrol
Følg denne guide

Du og din bil er i sikre hænder, som kunde hos Skorstensgaard. Deres værksteder bliver regelmæssigt kontrolleret af FDM, der er med til at sikre, at de opretholder en høj kvalitet både i deres arbejde og i selve værkstedet.
Bliver der fundet fejl og mangler ved gennemgang af din bil, dokumenterer Skorstensgaard det med billeder eller video, der sendes til dig. Reparationen påbegyndes først efter din godkendelse af både pris og reparation.
Allego er en af Europas førende ladeoperatører og har etableret et omfattende netværk af ladestandere i Danmark. Med fokus på at tilbyde lynladere med høj kapacitet mellem 150 og 300 kW sikrer Allego, at elbilister hurtigt kan få opladet deres køretøjer og komme videre på rejsen. En af de markante fordele ved Allegos ladestandere er muligheden for at betale direkte med almindelige betalingskort som Visa og MasterCard, hvilket eliminerer behovet for abonnementer, apps eller specifikke ladebrikker.
Dette gør opladningsprocessen enkel og brugervenlig, især for dig, der ønsker en problemfri oplevelse uden at skulle tilmelde dig forskellige tjenester. Desuden er Allegos ladestationer strategisk placeret ved trafikknudepunkter og i nærheden af faciliteter som toiletter og restauranter, hvilket øger bekvemmeligheden for dig som bruger.

Hos Skorstensgaard tilbyder de Service efter Bogen, som er et eftersyn med en masse fordele, og du får selvfølgelig også et gyldigt stempel i din servicebog. Et eftersyn foretages typisk for hver 20.000 eller 30.000 km eller efter et eller to år. Skorstensgaard anbefaler et Service efter Bogen til alle biler fra 0-8 år (el- og hybrid-biler undtaget).
På listen findes:
• 100% fabriksgaranti
• Gratis Vejhjælp op til maks. 24 mdr.
• Mulighed for lånebil
• 3 års garanti på reservedele
• Påfyldning af op til 2 liter sprinklervæske
• Skift af defekte pærer uden beregning*
• Altid god service og kvalitet
Skorstensgaard er en landsdækkende kæde med værksteder i mange af Danmarks større byer. De er desuden i stand til at håndtere reparationer og service af biler fra alle bilmærker, uanset model eller årgang. Se åbningstider for de enkelte værksteder på skorstensgaard.dk.
Nogle af deres værksteder er autoriseret i bilmærket BYD; se hvilke på kortet. Hos Skorstensgaard kan du få din BYD elbil serviceret og repareret ud fra standarder fastsat af BYD. Se de særlige BYD reparationer og services her

Som FDM-medlem kan du altid køre bilen forbi FDM test og bilsyn og få lavet et Reparationskontrol – så kontrollerer vi det arbejde, du har fået udført på vores FDM fordelsværksteder såsom Skorstensgaard.
Det er din sikkerhed for altid at få den bedste kvalitet i det arbejde, der udføres på din bil.
Fik du ikke besvaret dine spørgsmål om medlemsrabat og Skorstensgaard? Herunder kan du finde flere spørgsmål og svar, som kan hjælpe dig videre.
Skorstensgaard er en dansk værkstedskæde, som blev grundlagt i 2009 af tvillingerne Anders og Martin Skorstengaard.
I 2023 opkøbte bilkoncernen Nic. Christiansengruppen aktiemajoriteten i Skorstensgaard, så værkstedskæden er i dag en del af en af Danmarks største bilkoncerner.
Værkstedskæden prioriterer at tilbyde lave priser og høj service i alle deres afdelinger.
Skorstensgaard matcher tyske værkstedspriser.
Det betyder, at hvis du har et skriftligt tilbud på en bestemt service eller reparation i Tyskland, udfører de samme opgave til samme pris.
Hvis dit tilbud inkluderer originale dele, baserer de naturligvis også deres tilbud på dette.
Det korte svar er ja.
Skorstensgaard har et specielt service til el- og hybridbiler, som udføres af mekanikere, der løbende videreuddannes i den nyeste teknologi inden for hybrid- og elbiler.
Det er oftest forsikringen, der betaler regningen, hvis du skulle have været ude for et uheld. Du bruger derfor ikke dit tilknyttede betalingskort, som er måden du får FDM-rabatten.
Der er dog nogle tilfælde, hvor regningen skal betales af kunden. I disse tilfælde får du 10% FDM-rabat på regningen som FDM-medlem.
Du kan se Skorstensgaards aktuelle Trustpilot-score og -anmeldelser her.
Besvarelserne viser, at langt hovedparten af kunderne er glade og tilfredse.
FDM reparationskontrol er en af de mange fordele, der er inkluderet i dit FDM-medlemskab.
Det fungerer sådan, at når du har fået foretaget en reparation på din bil hos et af vores fordelsværksteder (se dem her), kan du efterfølgende få reparationen gennemtjekket på FDM Test & Bilsyn af en af vores uvildige mekanikere. Vi kontrollerer de dele eller områder, der er blevet repareret.
Hvis der er uoverensstemmelser mellem det udførte arbejde og det arbejde, der er beskrevet i værkstedsfakturaen, vil dette være noteret i kontrolrapporten, som du får udleveret fra FDM Test & Bilsyn. Du kan tage kontrolrapporten med tilbage til fordelsværkstedet for at få dem til at udbedre eventuelle fejl og mangler. FDM dækker eventuelle ekstra omkostninger. Læs mere om, hvordan du gør.
*Skift af defekte pærer uden beregning, gælder ikke Xenon pærer.
Betingelser
Du kan ikke kombinere FDM-rabatter med andre kundeklubber og rabatordninger, som ikke er Skorstensgaards egne.
FDM-rabatten kan ikke kombineres med Skorstensgaards studie- og pensionist-rabat.
Forbruger- og købsinformation
Rabatten vil oftest blive registreret i Mit FDM app og på FDM.dk i løbet af 24 timer, men der kan gå op til 10 dage.
FDM er alene formidler af samarbejdet med Skorstensgaard. Alle oplysninger og priser stammer fra Skorstensgaard. FDM kan derfor ikke holdes ansvarlig for eventuelle fejlagtige eller mangelfulde informationer eller betingelser.