Medlemskab
Om dine medlemsfordele, dit medlemskab eller ændringer dertil
Det er vigtigt for os, at du får mest muligt ud af dit medlemskab. Er du i tvivl om noget, står vi klar til at hjælpe. Vælg den kategori, der matcher dit behov i vores spørgsmål og svar – eller skriv til os, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Medlemsmagasinet Motor udkommer 9 gange om året. Distributionen har 7-10 hverdage til at omdele magasinet. Hvis du fortsat ikke har modtaget dit eksemplar, kan du kontakte os
... og så sørger vi for at sende et nyt til dig.
Du er også velkommen til at kontakte Medlemsservice på tlf. 70 13 30 40
Nej, du skal altid have bestilt tid i forvejen. Du finder link til bestilling i din bekræftelsesmail fra sit leasingselskab
På Mit FDM kan du redigere dine kreditoplysninger til betaling af dit FDM medlemskab
For at se dine forsikringer skal du logge ind på Min side hos Tryg. Du logger ind ved at bruge dit MitID.
Her kan du se din dækning og priser, rette dine forsikringer, se dine regninger og indbetalinger samt følge dine skader.
Rabatter overføres en gang i kvartalet til det registrerede kort (d 15/1, 15/4, 15/7 og 15/10 eller førstkommende bankdag derefter). Vær opmærksom på, at der kan gå 1.3 hverdage, før pengene er på din konto. Hvis du har tilføjet flere kort, får du udbetalt rabatterne på de kort, du har benyttet.
Bemærk, at rabatter optjent hos Bauhaus først registreres hos FDM efter deres 92 dages returret er udløbet


Ring til os mellem 12-13 og 14-16, når der ikke er myldretid på telefonen, og kom hurtigere igennem til en medarbejder.

Adresse og åbningtider
Firskovvej 32, 2800 Kgs. Lyngby
Telefon: 70 13 30 40
Åbningstider mandag-fredag: kl. 9-16
Du kan lave en aftale om et møde med en rådgiver. Mødet kan ske efter telefonisk eller skriftlig aftale med rådgivningen. Vi tager imod alle hverdage fra 9-15.
Brødtekst med kort beskrivelse som kan hjælpe brugeren
Brødtekst med kort beskrivelse som kan hjælpe brugeren