Hurtig fremme – typisk inden for 45 minutter
Vi gør alt for, at hjælpen når frem hurtigt, så du kan komme videre uden unødig ventetid.

Vi gør alt for, at hjælpen når frem hurtigt, så du kan komme videre uden unødig ventetid.
Langt de fleste nedbrud klarer vi på stedet. Så slipper du for værkstedsbesøg og kan fortsætte din rejse med det samme.
Med FDM Vejhjælp har du altid frit værkstedsvalg. Skal bilen bugseres, vælger du selv værkstedet- uanset afstand. Det giver dig fuld kontrol og ekstra tryghed.
Hvis bilen skal på værksted, hjælper vi også dig og bilens passagerer, så turen kan fortsætte uden bekymringer.


Med vejhjælp fra FDM er du godt dækket hele døgnet rundt i både Danmark og udlandet, hvis uheldet skulle være ude. Hvis vi ikke kan løse problemet på stedet, er bugsering til værksted inkluderet i prisen – og i Danmark du kan frit vælge det værksted, der passer dig bedst. Med andre ord er vejhjælp din forsikring mod at strande i din bil, hvis et akut problem opstår, når du er på farten.
Når du har solgt, skrottet eller afhændet din bil, kan du få din vejhjælpsaftale overført til din nye bil. Du kan enten ringe til os til på telefon: 70 13 30 40 eller du kan foretage ændringen online:
Hvis det dækkede køretøj ikke er solgt, skrottet eller afhændet endnu, kan vejhjælpen desværre ikke overføres til nyt køretøj. Du kan i stedet opsige din eksisterende vejhjælpsaftale, hvis du ikke længere ønsker den bil dækket, og så kan du tegne en ny vejhjælpsaftale til din nye bil.
Hvis du får en ny bil i en anden vægtklasse
Vi tager fat i dig, hvis du har fået ny bil i en anden vægtklasse end tidligere. Det kan kræve en ændring i dit vejhjælpsabonnement.
Hvordan får jeg refunderet mine udgifter i forbindelse med vejhjælp assistance?
Hvis du har haft udgifter i forbindelse med driftsstop eller uheld/skader i Danmark, kan du få dem refunderet.
Du kan få refunderet dine udgifter til:
* Assistance/bugsering
* Tog/bus
* Taxa
* Punkteret dæk
* Batteriskifte
* Syn
* Stenslag
* Lapning af hjul
Sådan får du refunderet dine udgifter
* Udfyld refusionsskemaet (husk at udfylde alle felter)
* Husk at vedhæfte alle kvitteringer
Fra vi har modtaget din anmeldelse, til du får dine penge refunderet, vil der gå cirka 5-7 arbejdsdage. Pengene vil blive overført til den konto, som du har oplyst i refusionsskemaet. Bemærk, at der kan forekomme længere ekspeditionstid i travle perioder. Hvis du har nogen spørgsmål til ovenstående, skal du være velkommen til at kontakte os.
