Hvor tilfredse bilejerne med deres biler? Hvor gode forhandlerne og værkstederne til at servicere kunderne? Og hvordan kan bilmærkerne blive bedre?
Svaret på de spørgsmål og mange flere har vi kun mulighed for at give videre til læserne af fdm.dk og Motor, fordi mange tusinde danske bilejere hvert år svarer på en række spørgsmål om deres bil, forhandler og værksted i den årlige AutoIndex-undersøgelse.
Vi vil derfor meget gerne høre din mening om din bil. Du kan deltage og svare på spørgeskemaet lige her:
Svar og vind
Vælger du at svare på undersøgelsen, har du mulighed for at deltage i en konkurrence, hvor du kan vinde rejsegavekort til FDM travel.
Svarene indsamles og bearbejdes af rådgivningsvirksomheden Loyalty Group, og resultater af undersøgelsen bringer vi her på fdm.dk og i Motor i løbet af foråret.
Har du besvaret AutoIndex-undersøgelsen tidligere, vil du i løbet af februar modtage en mail fra Loyalty Group med en opfordring om at deltage igen.
BMW i top i 2021
Sidste år deltog flere end 21.000 bilejere i AutoIndex-undersøgelsen. Det samlede resultat ses i skemaet nedenfor, og du kan læse mere om resultatet af undersøgelsen i 2021 i linket herunder.
Læs mere: Nedtur for Tesla og Dacia i AutoIndex 2021
(Grafik: Caroline Bruun Madsen)
Vil du modtage FDMs nyhedsbreve?
Tilmeld dig vores nyhedsbreve, hvis du vil holde dig orienteret om bilnyheder og forbrugerhistorier om livet som bilist.