Hjælp til vejhjælp
Spørgsmål og svar
Når du har solgt, skrottet eller afhændet din bil, kan du få din vejhjælpsaftale overført til din nye bil. Du kan enten ringe til os til på telefon: 70 13 30 40 eller du kan foretage ændringen online:
Hvis det dækkede køretøj ikke er solgt, skrottet eller afhændet endnu, kan vejhjælpen desværre ikke overføres til nyt køretøj. Du kan i stedet opsige din eksisterende vejhjælpsaftale, hvis du ikke længere ønsker den bil dækket, og så kan du tegne en ny vejhjælpsaftale til din nye bil.
Hvis du får en ny bil i en anden vægtklasse
Vi tager fat i dig, hvis du har fået ny bil i en anden vægtklasse end tidligere. Det kan kræve en ændring i dit vejhjælpsabonnement.
Hvordan får jeg refunderet mine udgifter i forbindelse med vejhjælp assistance?
Hvis du har haft udgifter i forbindelse med driftsstop eller uheld/skader i Danmark, kan du få dem refunderet.
Du kan få refunderet dine udgifter til:
* Assistance/bugsering
* Tog/bus
* Taxa
* Punkteret dæk
* Batteriskifte
* Syn
* Stenslag
* Lapning af hjul
Sådan får du refunderet dine udgifter
* Udfyld refusionsskemaet (husk at udfylde alle felter)
* Husk at vedhæfte alle kvitteringer
Fra vi har modtaget din anmeldelse, til du får dine penge refunderet, vil der gå cirka 5-7 arbejdsdage. Pengene vil blive overført til den konto, som du har oplyst i refusionsskemaet. Bemærk, at der kan forekomme længere ekspeditionstid i travle perioder. Hvis du har nogen spørgsmål til ovenstående, skal du være velkommen til at kontakte os.