Efter fire år på markedet har MotorClassic, FDMs store magasin om klassiske biler, fået en lille, men meget synlig opfriskning. Magasinet er blevet større og endnu mere indbydende, og MotorClassic byder på mere for pengene end nogensinde før.
Lige siden starten i 2007 har MotorClassics adelsmærke været kvalitetsjournalistik om spændende biler og bilfolk i ind- og udland, garneret med flotte fotos fra nogle af branchens bedste bilfotografer. Det er der naturligvis ikke blevet pillet ved, men fremover er magasinet altid på mindst 100 sider, ligesom det grafiske udtryk er blevet endnu flottere. En anden nyskabelse er et stort annoncemarked, hvor MotorClassic i samarbejde med BilZonen præsenterer masser af spændende klassiske biler til salg.
Prisen ændres ikke
Men den bedste nyhed er næsten, at MotorClassic ikke er blevet dyrere. Et årsabonnement på MotorClassic, der udkommer fire gange årligt, koster stadig kun 148,50 kr. for FDM-medlemmer og 198 kr. for ikke-medlemmer. Bladet kan også købes i større i kiosker, hvor det fortsat kun koster 49,50 kr.
I det nye MotorClassic, der er nr. 17 i rækken og på gaden fra torsdag den 19. maj, kan du blandt andet læse om 1980ernes mest spændende GTI-biler og det amerikanske 50er-ikon Ford Thunderbird. Desuden fortæller MotorClassic historien om, hvordan verdens mest fascinerende motorsportsfilm, den nu 40 år gamle ”Le Mans” med Steve McQueen i hovedrollen, blev til.
Bestil abonnement på MotorClassic