![Baglygterne er som noget nyt permanent belyste, og den tredje stoplygte, der er udført som en smal stribe, forbinder de to lygtehuse.](/sites/default/files/d6images/audi-tt-2014-tegning-bag.jpg)
Det sker på biludstillingen i Genève først i marts med den produktionsklare coupé.Salget begynder formentlig hen på sommeren.
Tegninger i første omgang
Indtil udstillingen åbner, skaber Audi interesse for nyheden ved at udsende disse tegninger, der ikke giver det perfekte indtryk af den færdige bil. Man kan dog bl.a. se, at de fire ringe er flyttet fra grill’en til en placering midt på motorhjelmen.
![Instrumentbordet er meget rent og enkelt. Funktionerne styres fra knapper på rattet og fra et MMI-panel i midterkonsollen.](/sites/default/files/d6images/audi-tt-2014-kabine-mockup.jpg)
Forlygterne bliver af allernyeste teknologi fra Volkswagen-koncernesn hylder. Som ekstraudstyr kan TT fås med forlygter med LED-teknologi eller opgraderet endnu mere til matrix-LED, hvor justerbare enkeltdioder skaber fjernlyset, så der f.eks. blændes af lige rundt om en forankørende, men sendes masser af lys ud til siderne og hen foran den forankøende.
Førerpladsen får vi dog at se på ægte vis. Her kan man bl.a. se, at den centrale MMI-skærm, der i mange år har været Audis brugerinterface, er forsvundet.
Stor skærm er instrumenthus
![Utraditionelt: Klimaanlægget betjenes fra TTs efterhånden klassiske runde luftdyser.](/sites/default/files/d6images/audi-tt-2014-luftdyse.jpg)
Da Audi samtidig har lavet en højst utraditionel betjening af klimaanlægget – det sker fra selve luftdyserne - har det været muligt at gøre instrumentpanelet yderst slankt.
![Instrumenthuset er digitalt og består af en gigantisk skærm med høj opløsning. Indholdet på skærmen kan tilpasses førerens ønske.](/sites/default/files/d6images/audi-tt-2014-display.jpg)