Det sker på biludstillingen i Genève først i marts med den produktionsklare coupé.Salget begynder formentlig hen på sommeren.
Tegninger i første omgang
Indtil udstillingen åbner, skaber Audi interesse for nyheden ved at udsende disse tegninger, der ikke giver det perfekte indtryk af den færdige bil. Man kan dog bl.a. se, at de fire ringe er flyttet fra grill’en til en placering midt på motorhjelmen.
Forlygterne bliver af allernyeste teknologi fra Volkswagen-koncernesn hylder. Som ekstraudstyr kan TT fås med forlygter med LED-teknologi eller opgraderet endnu mere til matrix-LED, hvor justerbare enkeltdioder skaber fjernlyset, så der f.eks. blændes af lige rundt om en forankørende, men sendes masser af lys ud til siderne og hen foran den forankøende.
Førerpladsen får vi dog at se på ægte vis. Her kan man bl.a. se, at den centrale MMI-skærm, der i mange år har været Audis brugerinterface, er forsvundet.
Stor skærm er instrumenthus
I stedet får bilen som noget ganske nyt ”virtual cockpit”, hvor instrumenthuset er en stor farveskærm i høj opløsning, og som kan bruges til at vise mange ting i forskellige kombinationer.Da Audi samtidig har lavet en højst utraditionel betjening af klimaanlægget – det sker fra selve luftdyserne - har det været muligt at gøre instrumentpanelet yderst slankt.