FAQ - EasyPark

Her kan du læse de mest stillede spørgsmål om EasyPark. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, skal du kontakte EasyPark direkte på telefon 70 22 12 08.

Bestil EasyPark Large

Hvad sker der, hvis jeg ikke har EasyPark appen aktiveret i dag?

Du vil blive ringet op af EasyParks kundeservice, som vil hjælpe dig med at downloade appen og få Large pakken.

Hvad sker der, hvis jeg allerede bruger EasyPark appen i dag?

Du skal bestille EasyPark Large gennem FDM. Bestil her. Herefter vil du modtage en SMS fra EasyPark om, at Large pakken er aktiveret.

Hvordan betaler jeg for EasyPark Large?

Hver måned bliver det trukket 15 kr. på dit kreditkort, som er knyttet op til appen. Din parkering bliver stadig afregnet dagligt.

Kan jeg bruge EasyPark i hele Danmark?

EasyPark er den største udbyder af betaling for parkering via telefon i Danmark, og de samarbejder med rigtig mange parkeringshuse, -anlæg og kommuner.

Hvad sparer jeg ved at købe EasyPark Large gennem FDM?

- Du betaler kun 15 kr. om måneden (normalpris 69 kr.) for EasyPark Large
- Gebyrfri parkering – dvs. du sparer 15% (min 4 kr.) pr. parkering
- Gratis sms-påmindelser (koster normalt 1 kr.)
- Gratis e-mail kvitteringer (koster normalt 5 kr.)

EasyPark Large er tjent hjem ved 4 korte parkeringer af ca. 30 minutter i samme måned eller 1 parkering på 100 kr. eller derover.

Skal jeg være medlem af FDM for at få adgang til tilbuddet?

Ja. Det er et særtilbud, som kun kan fås gennem FDM, hvis man er medlem.

Betyder det så, at jeg ikke skal betale for min parkering?

Du skal stadigvæk betale for din parkering, men parkeringsprisen er uden transaktionstillæg og dermed billigere. Du får:

- gebyrfri parkering – dvs. du sparer 15% (min 4 kr.) pr. parkering
- gratis sms-påmindelser (koster normalt 1 kr.)
- gratis e-mail kvitteringer (koster normalt 5 kr.)

Kan alle i husstanden bruge den samme EasyPark Large konto?

Når du opretter en EasyPark Large, gøres dette pr. telefonnummer hos EasyPark. Det er muligt at tilføje flere biler til samme telefonnummer, men det er kun muligt at parkere én bil ad gangen pr. telefonnummer.

Hvordan opsiger jeg EasyPark Large aftalen?

Hvis du ønsker at opsige din EasyPark Large pakke, skal du ringe direkte til EasyPark på telefon 70 22 12 08 eller sende en mail på info@easypark.net.

Du kan opsige EasyPark Large med en måneds varsel til udgangen af den efterfølgende måned.

Gælder de samme betingelser for Easypark Large, hvis jeg bruger appen i udlandet?

Du kan læse betingelserne for parkering i udlandet her

Oplever du tekniske problemer med EasyPark appen?

Hvis du oplever udfordringer i forbindelse med din brug af EasyPark-appen, kontakt EasyPark på telefon 70 22 12 08 eller send en mail på info@easypark.net

Jeg har slet ikke EasyPark appen?

Så skal du bare downloade EasyPark appen og indtaste dit telefonnummer

Hvad gør jeg, hvis jeg allerede har EasyPark Large og ønsker at gøre brug af tilbuddet på 15 kr.?

Så skal du stadig bestille EasyPark Large gennem FDM. Når EasyPark modtager dine oplysninger, vil de sørge for at ændre beløbet til 15 kr.

Hvor kan jeg læse EasyParks persondatapolitik?

Læs EasyParks Persondatapolitik her

 Bestil EasyPark Large