Nyt layout, nyt format, nye vinkler på biler og det at være bilejer.
FDMs medlemsmagasin Motor har fået den helt store overhaling og er netop udkommet i helt nye klæder.
Formatet er blevet en anelse mindre, og papirkvaliteten har fået et løft. Det ses ikke mindst på billederne, der står skarpere, og som i det nye Motor fylder mere.

Det er ændringer i medlemmernes medievaner, digitale muligheder og øgede distributionsomkostninger, der er baggrunden for, at Motor har ’rystet posen’.

Nyt og frisk udseende
Udover at relancere bladet skruer Motor også op for digitaliseringen med en ny sektion motor.dk på FDMs hjemmeside, hvor man bedre kan udnytte de digitale muligheder og bruge eksempelvis video.
Læs også: Hvis du ikke har modtaget Motor
”Vi vil gerne give læserne den bedste oplevelse, og derfor har vi både ændret design og revurderet, hvilket indhold der egner sig bedst til magasinet Motor, og hvilket vores læsere får mere glæde af på de digitale kanaler. Magasinet har fået et nyt og mere frisk udseende, og samtidig har vi øget papirkvaliteten,” siger Motors chefredaktør Bo Christian Koch.

Nyheder på nyt motor.dk
”Vi ved, at mange af vores medlemmer sætter stor pris på vores nyhedsstof om biler. Derfor vil vi sørge for at levere det på den nye sektion på fdm.dk og på Motors Facebook- og Instagram-profiler. Til gengæld skal magasinet Motor give inspiration og fordybelse. Derfor vil man opleve, at artiklerne i magasinet bliver dybere og grundigere,” siger Bo Christian Koch.

Motors nye sektion ligger i menuen Alt om biler øverst, men for at gøre det nemt at finde, er der også lavet en genvej via webadressen www.motor.dk.
Næste nummer af Motor udkommer 1. marts 2018.