Klager og reklamation

    
Medlems- og kundeservice

Jeg har fået en opkrævning i forhold til mit medlemskab, medlemsfordel eller rabat, som jeg ikke forstår.

Har du tilknyttet dit kort, og ikke fået rabat? Har du fået en forkert opkrævning ift. opgradering af medlemskab? Er der en sag med forhandler, som du ikke er enig i? Eller noget helt fjerde?

Vi sidder klar til at hjælpe - skriv til os eller ring på 70 13 30 40

Jeg har spørgsmål til betingelser eller vilkår i mit medlemskab

På linket finder du generelle betingelser for dit medlemskab og betingelser for fakturering eller opsigelse:

FDMs forretningsbetingelser

FDM Forsikring

Jeg har indsigelser eller er uenig i min police, forsikringspris, skade afgørelse eller dækning

Hvis du har spørgsmål til din forsikring, skal du kontakte FDM forsikring 

Du finder forretningsbetingelserne her:

FDMs forretningsbetingelser

FDM Fordele og rabatter

Du skal tilknytte dit betalingskort for at opnå rabat hos FDM.

 

Jeg ønsker ikke at tilknytte mit betalingskort til FDMs fordelsprogram, kan jeg stadig få min rabat?

Find svar på dit spørgsmål i vores FAQ om korttilknytning

Jeg er i tvivl om, hvordan jeg får eller bruger en rabat i mit medlemskab?

For at finde den rabat, du har spørgsmål til:

  1. Gå til medlemskab
  2. Vælg dit medlemskab
  3. Find den rabat du gerne vil bruge

Under den enkelte rabat eller fordel, kan du læse, hvordan du får rabatten.

Vejhjælp

Jeg har modtaget en assistance opkrævning i forbindelse med vejhjælp, men jeg forstår ikke hvorfor jeg modtager en opkrævning?

Nedenfor finder du vores vejhjælps betingelser. Du kan læse om de mest almindelige årsager under 1.4 Generelt

Betingelser for FDM vejhjælp

Test og bilsyn

Jeg har afleveret min leasingbil, men er uenig i rapporten.

Er du uenig i din rapport efter aflevering af din leasingbil?

På linket nedenfor, kan du læse mere om, hvem du skal kontakte og finde link til at booke tid til aflevering af leasingbil.

  • Når man skal aflevere sin leasede bil efter endt leasingperiode, skal den kontrolleres for eventuelle skader, som man som leasingtager, skal betale udgiften til reparation for.
  • Hvilke skader, man som leasingtager, kommer til at betale for kan variere fra leasingselskab til leasingselskab, derfor er det vigtigt at man læser sin leasingkontrakt igennem.
  • En stor del af leasingselskaberne anvender dog det samme grundlag for vurdering af skader og mangler. Du skal kontakte dit leasingselskab, da kontrollen udføres ud fra leasingselskabets krav om bilens stand. 

Du kan du læse mere om, hvem du skal kontakte og finde link til at booke tid til aflevering af leasingbil.

 

 

Fik du ikke svar på dit spørgsmål? 

Er du medlem af FDM kan du få hjælp af en af vores eksperter. Klik på linket nedenfor og udfyld formularen. 

Kontakt os